SVETSKI DAN ZDRAVLJA Ovo je 5 navika koje treba da radite da biste bili potpuno zdravi

Zdravlje nije samo odsustvo bolesti. To se može videti po definiciji zdravlja od strane Svetske zdravstvene organizacije, koja glasi: „Zdravlje je stanje potpunog fizičkog, duševnog i socijalnog blagostanja, a ne samo odsustvo bolesti i iznemoglosti.“.Da bismo bili zdravi, neophodno je da imamo zdrave životne navike. One podrazumevaju izbalansiran ritam ishrane, sna, kretanja, rada i opuštanja..

May be an image of one or more people and text
1️⃣

PRAVILNA I IZBALANSIRANA ISHRANA Jedite češće i manje obroke i to pre svega što više voća, povrća i proteina, a smanjite nezdrave masti, šećer, aditive i veštačke ukuse.

2️⃣

REDOVAN SAN Dobar i redovan san je dobra podloga za obnavljanje organizma. Kada je vaš organizam iscrpljen, on nema snage da se bori sa patogenim faktorima koji dopiru spolja i iznutra.

3️⃣

HIGIJENA Zahvaljujući ličnoj higijeni i higijeni prostora, smanjujemo rizik od unošenja u organizam virusa, bakterija i svih štetnih čestica koje mogu narušiti naše zdravlje. Takođe redovno provetravanje zatvorenog prostora doprinosi životu u zdravom ambijentu.

4️⃣

IZBEGAVAJTE STRES Stres troši dodatnu energiju organizma i na taj način smanjuje prirodan imunitet. Otuda je važno da izbegavate stresne situacije, a ako se u njima nađete, pronađite adekvatan način za oslobađanje od stresa.

5️⃣

BALANS IZMEĐU OBAVEZA I ODMORA Rad je koristan za čoveka, ali preopterećenost obavezama crpi organizam i smanjuje njegovu otpornost. Najbolje je da pronađete optimalnu ravnotežu između obaveza i odmora.

(Visited 9 times, 1 visits today)