SVETSKE A NAŠE: Žene inđijskog „GOROCVETA“ vezle bilborde za Coca-Colu

Šest žena inđijskog Udruženja „Etnodom Gorocvet“ u saradnji sa Etno mrežom i kompanijom „Coca-cola“ tokom tri meseca (februar- april) vezlo je bilborde za Coca-colu.

Dva bilborda, jedan veličine 3 x 4 metra i drugi 2 x 2 metra sa prepoznatljivim logom Coca-Cole izrađeni su po idejnom rešenju kreatora Etno mreže , Zlatka Cvetkovića.

Kako kaže predsednica Gorocveta Jovanka Šovljanski veoma su ponosne na ovaj, ali i sve druge projekte u kojima je njihovo udruženje učestvovalo.

-Jedan bilbord je bio izložen u centru Sremske Mitrovice , a trenutno su oba izložena u Konaku knjeginje Ljubice gde je 16.maja održana promocija projekta “Nezaboravni ukusi Srbije” u organizaciji Coca Cole. Južna Srbija predstavljena je tehnikom tkanja, zapadna tehnikom pletenja, tehnikom veza predstavljen je sever a tehnikom goblena istok naše zemlje kaže ona.

Foto: Vezle bilbord za Coca-colu Izvor: pazovaindjijavesti

-Ovom prilikom predstavljeni su i ručno izradjeni bilbordi koje su izradile članice Etno mreže i naše žene a na tom događaju prezentovale smo tehnike veza i pletenja. Takođe prezentaciju raznih tehnika izrade rukotvorina članice Gorocveta u saradnji sa Etno mrežom održaće u subotu 19. maja u istom prostoru u okviru manifestacije Noć muzeja ističe predsednica Gorocveta iz Inđije.

Podsetićemo, Udruženje „Etnodom Gorocvet“ Inđija osnovano je 06. marta 2007. godine i okuplja dvadesetak žena sa teritorije inđijske opštine sa ciljem da se očuvaju tradicija i stari zanati. Žene izrađuju predmete koji su karakteristični u našoj tradiciji ali takođe prilagođavaju i primenjuju tradicionalne motive u savremenom životu.

Preuzeto sa: pazovaindjijavesti.com

(Visited 188 times, 1 visits today)