SISTEM 48 Uveden još jedan način na koji možete da prijavite komunalni problem, stigla pohvala premijerke

U cilju brže i jednostavnije prijave komunalnih problema ali i efikasnijeg rada i bolje komunikacije sa građanima, aktuelni Sistem 48 je unapređen sa mogućnošću prijave mobilnim telefonom putem aplikacije Viber.

Sve što je potrebno jeste da se komunalni problem fotografiše mobilnim telefonom i uz kratak opis i lokaciju pošalje putem aplikacije Viberna broj 065 55 55 880. Prijava se registruje u informacionom sistemu i prosleđuje nadležnom preduzeću ili opštinskom odeljenju, a odgovor dobijate u roku od 48 sati.

Jednostavnim prijavljivanjem komunalnih problema stvara se brza i efikasna komunikacija građana i lokalne samouprave.

Osim ovog, Opština Inđija je u prethodnim mesecima značajno olakšala rešavanje obaveza građana sa mogućnošću plaćanja taksi putem POS terminala u šalter sali opštine, dostave računa komunalnih usluga na mejl i plaćanja istih pomoću QR kodova i eletronskom prijavom dece za upis u vrtić.

Zbog toga je Opština Inđija danas elektronski najuređenija opština u Srbiji i za to je dobila priznanje od predsednice Vlade Srbije Ane Brnabić.

izvor: indjija.net

(Visited 133 times, 1 visits today)