Jovanović: Ako nekom javnom službeniku smetaju kritike građana, onda treba da podnese ostavku

Aktivista Inđijativa Strahinja Jovanović smatra da je neprimereno da se pojedini javni službenici ljute na to udruženje kada javnosti ukažu na neki problem u Inđiji čije rešavanje je u interesu svakog stanovnika opštine.

On ističe da treba da se dogodi skroz suprotno. Onaj ko je odgovoran treba da zahvali svakom građaninu koji im ukaže na to.

“Izjave pojedinaca su često kontradiktorne. Kada ih pitamo kada će nešto biti rešeno, kažu da zbog zabrane zapošljavanja nema dovoljno ljudi da obavlja tekuće poslove i da problem mora da sačeka. To delimično i jeste istina. Ali zbog čega se onda ljute kada ekipa Inđijative obiđe ulice i kaže na druge postojeće probleme? Ako je istina što kažu, onda realno preduzeća nemaju resurse da evidentiraju sve probleme. Tu onda nastupaju građani koji žele na neki način da doprinesu zajednici”, kaže Jovanović.

Prema rečima Jovanovića da niko nema prava da se ljuti na građane kada iskažu svojem mišljenje povodom nekog pitanja.

Osnova svakog uređenog društva jeste sloboda izražavanja. Ako smo došli do toga da obični građani ne mogu da prijave rupu na putu ili neuređen teren, onda smo u jako velikom problemu. Iako od početka svog rada nikada nismo spomenuli nijedno ime pri prijavi problema, postoje pojedinci koji ukazivanje na problem shvataju kao napad na svoju ličnost. Javni funkcioneri su dužni da trpe veći stepen kritike. Šta više, treba da se zahvale svakom građaninu koji im ukaže na neki problem jer je time taj neko uradio deo njegovog posla. Ukoliko nisu u stanju da to istrpe, onda neka podnesu ostavke“, zaključuje Jovanović, i poručuje da Inđijativa nikada neće odgovarati na nečije uvrede i laži jer ne žele da ulaze u to blato.

(Visited 473 times, 1 visits today)